Gouda Rotterdam Bangkok Chiang Mai - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Gerrit Cees,Annemie,Wil. Hogendoorn - WaarBenJij.nu Gouda Rotterdam Bangkok Chiang Mai - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Gerrit Cees,Annemie,Wil. Hogendoorn - WaarBenJij.nu

Gouda Rotterdam Bangkok Chiang Mai

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Gerrit Cees,Annemie,Wil.

31 Oktober 2012 | Nederland, Rotterdam

Nu wordt het echt spannend. Laatste nacht thuis in m'n eigen bed. Gerrit heeft z'n best gedaan en heeft ons ingescheckt. We zitten morgen op 37 abcd in het midden van een groot vliegtuig. We mogen om 12.30 aan boord. en vanaf die tijd is het zitten en slapen!!!!!!! De volgende morgen gaan vanaf Bangkok gelijk door met een binnenlandse vlucht naar Chiang Mai. Daar staat Willem vd Vloet op ons te wachten en als het goed is, gaan we donderdag 2 nov. om 14.00uur een heerlijke luie massage krijgen. Waarschijnlijk zijn we zo moe en hebben we last van een Jetlag, maar als het meezit sturen we een berichtje hoe de massage was.........

• 31 Oktober 2012 - 20:50

Patrick:

Leuk als je er over schrijft! Maar een foto hoeft niet hoor ;-)

• 31 Oktober 2012 - 21:53

Alie:

Leuk als jullie over alles schrijven maar foto s lijkt me ook wel mooi .
    goeie vlucht en veel plezier met zijn vieren

Lieve groetjes Alie

• 31 Oktober 2012 - 22:14

Monique :

Heerlijk die Thaise massages... Neem een extra handdoek mee ;) Ik kwam er ooit zo glibberig van de olie vandaan dat ik steeds uit m'n slippers glibberde op weg terug naar het guesthouse :) haha.
    Goeie reis en ik hoop dat jullie de 1e avonden gelijk goed de slaap kunnen vatten en in het ritme komen.
    Liefs

• 31 Oktober 2012 - 23:01

Joke&Chris:

Lekker hoor dat vakantie gevoel.
    Heerlijk die temperatuur daar en die fotos willen we ook gaan zien.

Goeie reis en veel plezier daar.

Joke&Chris.

• 01 November 2012 - 09:11

Wil:

Bedankt voor de tips!!!!!!!!

• 01 November 2012 - 16:27

Helma:

Heel veel plezier en ik wacht met spanning op jullie reisverslag.
    groetjes
    Helma