Chiang Mai Lampang - Reisverslag uit Lamphun, Thailand van Gerrit Cees,Annemie,Wil. Hogendoorn - WaarBenJij.nu Chiang Mai Lampang - Reisverslag uit Lamphun, Thailand van Gerrit Cees,Annemie,Wil. Hogendoorn - WaarBenJij.nu

Chiang Mai Lampang

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Gerrit Cees,Annemie,Wil.

03 November 2012 | Thailand, Lamphun

Zo eindelijk internet!!! We zijn prima aangekomen. Alhoewel -in transit-niet helemaalliep zoals zou moeten. Wij in de zenuwen of we het volgende vliegtuig wel zouden halen........ Maar alles was perfect geregeld. Stond er keurig een steward te wachten op ons. Die heeft ons op een holletje naar de volgende gate gebracht. Zaten we in het vliegtuig,moesten wenog een half uur wachten. Wim stond ons op te wachten in Chiang Mai met een prachtig Toyota opgepimte bus. Heerlijk ruim
Wim hadeen rustig programma gisteren voor ons,maar we werden wel bezig gehouden. s'avonds een diner met autentieke dans en heerlijk eten
3 nov. 17.20uur
Vandaag om half acht al ontbeten en naar de Olifanten die koninggezind zijn. Leuk en prachtig. We zijn ook nog in het ziekehuis voor olifanten geweest. Daarna naar een insektenmarkt in Lampang. Dit was meer naam als daad maar toch!!!! Vreemd volk hoor die thaaien met hun maden en sprinkhanen brrrr......

• 03 November 2012 - 11:40

Jan En Sjannie:

hoi hoi
    fijn dat je goed bent aan gekomen.
    wel een druk maar leuk programma.
    ik heb gelukkig de link weer kunnen vinden dus kan mooi alles blijven volgen
    nog veel plezier
    groetjes sjannie

• 03 November 2012 - 13:55

Sandra:

Hallo allemaal,

helemaal geweldig die olifanten, maar jullie liever als ik (hahaha) !

en echt 2 broers hoor op die olifanten!!

nog veel plezier

• 03 November 2012 - 14:11

René En Ina:

Hoi Luitjes

alles goed zo te zien, weet je wat ik dacht toen ik Cees en Gerrit zag zitten,achteraf op die olifant,
    wat is dat nu weer voor een kabelbaantje.lol.
    nu geniet er van hè.
    Enne geen sptinkhanen hehad bij het dinée?Die lijken mij nou zooooo lekker.

Groetjes René en ina

Theo En Louise:

Zo leuk om te zien. Wanneer gaan jullie nu zwemmen met de olifanten? Geniet maar voor je het weet is het weer voorbij

• 03 November 2012 - 18:32

Alie:

Hoi alle vier heel leuk om zo berichtjes van jullie te lezen en ook de foto s.Geniet van alles en vooral van het weer want hier is het koud en nat tot het volgende bericht

• 03 November 2012 - 18:32

Alie:

• 03 November 2012 - 18:35

Monique:

Niet ff een lekker insectje geprobeerd op die markt? Wie weet wat je tijdens het diner voorgeschoteld hebt gekregen ;)
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben. Veel plezier!

• 03 November 2012 - 22:49

Arie & Ria:

Hallo allemaal: we hebben het berichtje van jullie reis hier ook ontvangen, heel leuk met mooie foto"s jongens veel plezier het ziet er allemaal heel leuk uit geniet.

• 04 November 2012 - 16:20

Corry:

Hallo, wat leuk dat ik jullie verslag ook kan lezen. Veel plezier nog. Jullie (schoon)zus

• 05 November 2012 - 14:42

Helma:

JALOERS OM OP EEN OLIFANT TE ZITTEN !!!!

• 05 November 2012 - 14:50

Jan En Sjanny:

Hoi bedankt voor het berichtje hierbij laat ik weten dat het goed is door gekomen.Leuk om te volgen wat jullie allemaal ondernemen.Geniet ervan Groetjes Jan en Sjanny.