Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Gerrit Cees,Annemie,Wil. Hogendoorn - WaarBenJij.nu Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Gerrit Cees,Annemie,Wil. Hogendoorn - WaarBenJij.nu

Hua Hin

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Gerrit Cees,Annemie,Wil.

16 November 2012 | Thailand, Hua Hin

Gisteren uit ons Raft Hotel vertrokken naar Hua Hin. Onderweg zijn we naar een Floting Market geweest. Weer in zo'n wiebel bootje met onze knieën in je nek!! Maar ja, een mens moet wat op vakantie. Van alles opgegeten van gebakken banaan tot alle fruit soorten,erg lekker. Souveniers van alles wat gezien...... Onze mannen wilde niet dat we wat kochten.......want alles kwam toch terecht in "het goedbedoelde rotzooien kastje".hahaha wij hebben toch wat gekocht?? Zonder wat te eten,maar wel met een heerlijke bak cappuccino zijn we doorgereden naar Hua Hin.s'Avonds kregen we een afscheidsdiner van Wim. Het was weer heerlijk. We kregen allerlei tips wat we nog konden bezoeken hier en in Bangkok. Tot nu toe hebben we alles in de windgegooid en hebben vandaag niets,maar dan ook helemaal niets gedaan. Want morgen geven ze regen op. Als dat zo is gaan we,gaan we aan de massage en een beautycase houden. Ook heeeeeel fijn.

• 16 November 2012 - 18:29

Monique:

Lekker relaxen! Daar hoort een shake in een kokosnoot bij :) En voor het betere shopwerk moeten jullie in het MKB shoppingmall zijn. 7 op elkaargestapelde voetbalvelden aan goedkoop en droog shoppen.
    X

• 16 November 2012 - 21:52

Sandra:

Ik zeg shoppen , shoppen heerlijk en alles kopen wat leuk is!
    En voor de rest heerlijk uitrusten,en vooral genieten.!!
    xx san

• 16 November 2012 - 22:54

Arie & Ria:

Het ziet er naar uit dat jullie vacantie er zowat weer opzit, dus een save trip home en we horen wel als jullie weer terug zijn. xoxoxoxo

• 16 November 2012 - 23:03

Alie :

Lekker rusten lijkt me ook voor een daagje ook niet verkeerd,
    Want ik denk na al die drukke dagen moet een dag voor het kopje ook wel lekker om tot rust te komen .Geniet met zijn vieren nog van alle dagen die er nog aan komen
    Koop alle dingen die jullie leuk vinden want waarschijnlijjk kom je daar niet ieder jaar

Veel liefs Alie

• 18 November 2012 - 08:51

Wim Van Der Vloet:

Na 13 uur karren terug naar ChiangRai heb ik heerlijk geslapen. Kijk nu via de reisverslagen terug op een leuke rondreis met Annemie, Wil, Gerrit en Cees. Leuk omdat het mensen zijn die graag iets van een andere cultuur willen leren en belangstelling hebben voor een pracht land met mooi weer, natuur en mensen.

Individuele groepsreizen is de specialiteit van 'Thaise Reizen', een uit liefde en respect voor Thailand ontstaan initiatief, welke meer als hobby dan zakelijk service biedt aan een ieder die dit kan waarderen.

Annemie, Wil, Gerrit en Cees... Bedankt, het was leuk! En nog een fijne staart aan jullie vakantie toegewenst.

Hartelijke groeten van jullie tourleider, mede namens John.

• 18 November 2012 - 12:46

Jan En Sjannie:

Hoi allemaal een dagje rust lijkt mij ook niet verkeerd en je lekker laten verwennen is nooit weg.Geniet nog in Bangkok en we horen wel weer het volgende verslag.Met Jan alles goed Groetjes Jan en Sjannie