Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerrit Cees,Annemie,Wil. Hogendoorn - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerrit Cees,Annemie,Wil. Hogendoorn - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Gerrit Cees,Annemie,Wil.

18 November 2012 | Thailand, Bangkok

zondag 18nov.
Gisterenavond onze laatsteavond in HuaHin doorgebracht nadat Annemie en Wil heerlijk naar de manicure en pedicure waren geweest. Heerlijk om eens met gelakte nageltjes te pronken. Cees en Gerrit zeiden er amper wat van???? Hogendoorn.......zeker.Maar wij met een taxi naar het plaatselijke uitgaans gebied. Warm en hitsig was het daar!! Goed vestander heeft een half woord nodig! Toen we naar night bazar liepen voelde we een paar druppels........iiedereen weet dan gaat het daarna regenen. En dat deed het dan ook. Tot vanmiddag aan toen. Weinig strandweer geweest voor ons. Nu zitten we in Bangkok. Wat een wereld stad. 18miljoen mensen op een plek zo groot als Utrecht!!! De metro voor het hotel dus morgen er opuit....

• 18 November 2012 - 13:27

Theo Andree:

Beste mensen,

Geniet van de laatste dagen. Wij passen op de auto

Bedankt voor de leuke verslagen. Zo hebben we jullie op de voet gevolgd. Wijhebben ervan genoten.

• 18 November 2012 - 13:27

Theo Andree:

Beste mensen,

Geniet van de laatste dagen. Wij passen op de auto

• 18 November 2012 - 13:42

Monique:

Balen dat het strandweer niet mee zat.
    Mocht je nog bij Ko san road komen, in een zijstraat aan het begin (of eind) ervan sliep ik in hostel NAT II, was toen al een krot :) Wat Arun is ook mooi, boottochtje erheen ook leuk. De grote liggende boedha hebben jullie denk ik al gezien. Je hebt ook nog een grote staande boedha. Mochten jullie zin hebben. Veel plezier de laatste dagen in Bangkok.

• 18 November 2012 - 15:52

Wil:

wij zijn alleen geintresseerd in de shoppingmall van 7voetbalvelden!! En morgen naar die liggende Boeddha en ja,de straat ko san gevonden!

• 18 November 2012 - 16:12

Annemie En Gerrit .:

Hoi Theo en Louise ,dank je wel dat je op mijn auto past,leuk dat jullie ons volgen,zijn nu in Hongkong na 9 hotels te hebben gehad.
    Zijn nu aan het uitrusten in hotel chaophya park en gaan morgen Bangkok
    Een beetje verkennen.
    Ga morgen proberen of ik je zoon kan bereiken.

• 18 November 2012 - 17:42

Piet:

hallo jongens en meisjes wij hebben genoten van jullie reis .ik zelf ben ook wel eens in bankok geweest
    maar stond alles op palen en vierde de armoede hoogtij
    en ik vind het leuk dat de meisjes hun nagels hebben laten doen
    groetjes nel en piet

• 19 November 2012 - 00:06

Annemieke:

Hoi allemaal.
    Jullie zijn bijna aan het eind van jullie prachtige reis. Wat een belevenissen en wat verschrikkelijk leuk al die verslagen van jullie. Echt van genoten. Nog even lekker genieten en dan weer de lange reis terug naar huis. Dan ga ik jullie snel weer zien en ......... ook al die foto's!! Een heerlijk vooruitzicht.
    Lieve allemaal, ik wens jullie nog een paar heel fijne dagen, nogmaals, geniet er van enne mijn levensmotto: blijf blij, blijf gezond en tot gauw!
    Liefs Annemieke (en Kees natuurlijk, maar die zit inmiddels een heel andere kant op nl. zijn geliefde Aruba!)

• 19 November 2012 - 07:39

Sandra:

Hallo lieverds,
    geniet nog heerlijk van de laatste dagen pa en ma,
    En vooral ook van dat prachtige hotel!!!!
    En dan hop weer naar de kids en kleinkids toe!!
    Dikke kus ook voor tante wil en ome kees.

• 19 November 2012 - 12:22

Leni:

Leuk zo'n reisverslag. Ik reis zelf een beetje mee.
    Goede reis en tot ziens, Leni

• 19 November 2012 - 17:52

Alie :

Zo terwijl me prakje opsta eerst maar weer een paar woordjes schrijven .
    Want we zijn niet zo bevoordeeld dat het eten klaar staat .
    Zo te lezen hebben jullie het nog best ji zin dus geniet ook nog van alles wat jullie beleven .

Lieve groetjes Alie

• 19 November 2012 - 17:59

Hans En Annie:

heel leuk dat jullie het zo leuk hebben. hele leuke foto,s. ik wens jullie een goede terug reis.groetjes.

• 19 November 2012 - 18:22

Jan En Sjanny:

Hallo geniet nog maar even lekker het is nu zo weer voorbij.Lekker je eigen laten verwennen dames?Dat was een goed idee.Geniet nog maar goed deze dagen Groetjes Jan en Sjanny