willemstad - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Gerrit Cees,Annemie,Wil. Hogendoorn - WaarBenJij.nu willemstad - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Gerrit Cees,Annemie,Wil. Hogendoorn - WaarBenJij.nu

willemstad

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Gerrit Cees,Annemie,Wil.

20 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

vandaag begonnen met een beetje bewolking(dachten we)!!!!!! Dus wij naar Willemstad. Gisteren waren we al op zoek geweest naar zoutpannen en flamingo's, dus dat hebben we eerst gedaan...... Maar zoals gewoonlijk op vakantie, . het loopt anders. De flamingo's was een resortje en heel ergens anders. Door gereden naar Willemstad naar de pontjesbrug en Punda en Otobranda. Ons huisje ligt wel afgelegen van gezelligheid enrestaurantjes. Dus zijn we opzoek gegaan naar een ah winkel. Alles weer voldoende ingeslagen en nu zitten we met een wijntje op ons zonovergoten terras. Lang leven de vakantie.

• 21 Mei 2014 - 08:09

Monique:

Lekker rustig aan daar en geniet'se van het zonnetje. :)

• 22 Mei 2014 - 19:51

Sjanny Smulders:

Fijn dat het mooi is daar en natuurlijk geweldig weer.Gezelligheid moet je toch zelf maken,dus geniet maar lekker.Groetjes en nog veel plezier.