Massage,gidsen en Tha ton - Reisverslag uit Mae Ai, Thailand van Gerrit Cees,Annemie,Wil. Hogendoorn - WaarBenJij.nu Massage,gidsen en Tha ton - Reisverslag uit Mae Ai, Thailand van Gerrit Cees,Annemie,Wil. Hogendoorn - WaarBenJij.nu

Massage,gidsen en Tha ton

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Gerrit Cees,Annemie,Wil.

04 November 2012 | Thailand, Mae Ai

4 nov. 21.55
Nog even terug over de massage,heerlijk heerlijk maar wat was ik stijf de volgende dag.
We hebben een gids, geweldig we hadden het niet beter kunnen treffen. Wim weet alles. We zijn nu helemaal bekeerd tot het boedisme weten alles over eten. We eten alleen maar Thais. Alles mooi gecombineerd met zoet,zuur,naturel,zout. Bouilion kunnen ze die maken. Het lijkt saai water,maar de smaak is verrukkelijk.
Vandaag naar Doi Sethep geweest. Een tempel die vandaag speciaal was omdat ze het eind van de lente vieren. We zijn gezegend door een monnik met water. Het was 1700mtr boven de zeespiegel dus was het niet zonnig......wat Cees tegenviel natuurlijk. We zijn nu in een geweldig resort ingecheckt en zitten nu nog buiten. Kom daareens om in Nederland. Morgen gaan we naar een Boeddhistisch centrum en een tocht over de rivier Maekong. Een dag vol verrassingen. Tot morgen

  • 04 November 2012 - 16:34

    Monique:

    Klinkt weer goed allemaal :) Wel leuk om zoveel over de Thaise cultuur te leren. Maar echt Thais eten, gaan jullie als Hollanders niet trekken hoor. Veels te heet. Wat jullie eten is toeristenthais :)

  • 04 November 2012 - 17:44

    Wil:

    Jij denkt dat we toeristenmenu eten!!! Wim is al 20jr hier.

  • 04 November 2012 - 19:08

    Sandra:

    nou als mijn vader dat eten gegeten heeft op de foto,ga ik spontaan spruiten eten en geloof me die lust ik echt niet (hahah)
    ziet er heel mooi uit het resort en laten bekeren nou we wachten het af !!!
    Kus van Jill aan Opa en Oma

  • 04 November 2012 - 23:24

    Alie:

    Als ik het zo bekijk en lees is het best uit te houden .En dat thaise eten lijkt me ook wel wat
    Hoewel die wormen van de eerste foto zie ik geloof ik niet zitten .
    V
    eel plezier tot het volgende verslag .

    Groetjes Alie

  • 04 November 2012 - 23:39

    Ria & Arie:

    En net zoals ALIE allemaal leuk en lekker maar die wormen kunnen jullie houden, die zijn beter om mee te gaan vissen, veel plezier verder

  • 20 November 2012 - 14:16

    Wim Van Der Vloet:

    Beste reizigers,

    Wat een leuk programma is dit. Een fraai verslag met foto's en een kaartje.

    Heb me op dat kaartje wel suf zitten zoeken naar Thaton... Ligt inderdaad deels in Birma, maar nou niet echt aan zee, zoals ik in het reisverslag zie....

    Toen ik het kaartje sterk ging uitvergroten, kwam vlak boven Fang en Mae Ai het 'roversnest'' Tha Ton wel in beeld. Precies op de juiste plek, op de grens met Birma en aan de voet van de bergen waar we ons hebben staan te vergapen aan die mooie vergezichten bij de Draken Chedi. Kijk zelf ook even en misschien kunnen jullie deze info nog kunnen corrigeren? Indien niet, dan zie ik anderen die jullie reis na gaan doen nogal uit de buurt terecht komen. Wat overigens best wel leuk kan zijn.

    Groeten,

    Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerrit Cees,Annemie,Wil.

Annemie,Gerrit & Cees,Wil

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 14511

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 28 Mei 2014

Vakantie naar Curaçao

14 Oktober 2013 - 28 Oktober 2013

Vakantie op Bali

11 April 2013 - 16 April 2013

New york

01 November 2012 - 22 November 2012

Rondreis Thailand

05 September 2010 - 23 September 2010

Op weg naar Bali via Hongkong

Landen bezocht: